Goals-Objectives: Planear el talent show y asignar las tareas de cada persona.
Learning-teaching: Proponer y planificar actividades. Trabajar en colaboración con otras personas.
Assessment: Vamos a evaluar que tan efectiva fue la actividad basados en que tan bien planeado esta el talent show y en que tan eficientes somos al distribuir las tareas
Resources: Talent show people, computador.
Activity description: Planear el talent show y distribuir las tareas.
Sequence: 1. Llegar al salón. 2. Organizar lo que necesitamos. 3. Planear el talent show y distribuir las tareas.
Methodology: 1. Llegar al salón. 2. Decidir que va a pasar el día del talent show. 3. Asignar tareas a cada persona. 4. Tomar nota de lo que se decidió. 5.Irse a la casa.
Self evaluation: I did well throughout the talent show activity because I did my best to help out in areas in which I have abilities.
Reflection: I liked the Talent Show committee because I got to explore the other side of talent. I love to sing, but I’m not normally one to step up into a stage willingly, so I enjoyed the chance of learning about what happens during a talent show without having to put my self in the spotlight.
|
No comments:
Post a Comment