Friday, August 10, 2012

Talent Show (Febrero 31)


Goals-Objectives: Planear el talent show, escribir circulares, y hacer el video.

Learning-teaching: Proponer y planificar actividades. Trabajar en colaboración con otras personas.

Assessment: Vamos a evaluar que tan efectiva fue la actividad basados en que tan bien planeado esta el talent show y que tan bien quedan las circulares y el video

Resources: Talent show people, computador.

Activity description: Planear el talent show, escribir circulares, y hacer el video. 

Sequence: 1. Llegar al salón. 2. Organizar lo que necesitamos. 3. Planear el talent show, escribir las circulares. 4. Hacer el video

Methodology: 1. Llegar al salón. 2. Decidir que circulares necesitamos para el talent show. 3.Escribir circulares para los papas. 4. Escribir circulares para los profesores. 5.Decidir que fundación vamos a apoyar con la plata del talent show. 6. Hacer el video para la fundación. 7.Irse a la casa. 

Self evaluation: I did well throughout the talent show activity because I did my best to help out in areas in which I have abilities. 

Reflection: I liked the Talent Show committee because I got to explore the other side of talent. I love to sing, but I’m not normally one to step up into a stage willingly, so I enjoyed the chance of learning about what happens during a talent show without having to put my self in the spotlight. 








No comments:

Post a Comment