Goals-Objectives: Planear el talent show, escribir circulares, y hacer el video.
Learning-teaching: Proponer y planificar actividades. Trabajar en colaboración con otras personas.
Assessment: Vamos a evaluar que tan efectiva fue la actividad basados en que tan bien planeado esta el talent show y que tan bien quedan las circulares y el video
Resources: Talent show people, computador.
Activity description: Planear el talent show, escribir circulares, y hacer el video.
Sequence: 1. Llegar al salón. 2. Organizar lo que necesitamos. 3. Planear el talent show, escribir las circulares. 4. Hacer el video
Methodology: 1. Llegar al salón. 2. Decidir que circulares necesitamos para el talent show. 3.Escribir circulares para los papas. 4. Escribir circulares para los profesores. 5.Decidir que fundación vamos a apoyar con la plata del talent show. 6. Hacer el video para la fundación. 7.Irse a la casa.
Self evaluation: I did well throughout the talent show activity because I did my best to help out in areas in which I have abilities.
Reflection: I liked the Talent Show committee because I got to explore the other side of talent. I love to sing, but I’m not normally one to step up into a stage willingly, so I enjoyed the chance of learning about what happens during a talent show without having to put my self in the spotlight.
No comments:
Post a Comment